Reviews
Write a reviewHeb een metamorfose gekregen en ben helemaal tevreden
As always!
Wat een verhaal! Ik ben elke keer helemaal blij als ik er vandaan kom
Heb sinds twee jaar een haarstukje van Monique en ben zeer tevreden, Monique denkt met je mee om te kijken wat het beste bij je past. Monique is zeer klantvriendelijk en steld je meteen op je gemak. Ik ben er erg blij mee dat ik dit adres op internet heb gevonden. Top!!!
.prima begeleiding.
Vriendelijk,advies en resultaat goed.
Proef voor de beursmakelaar-up en kapsel was super!
Heel prettig en professioneel geholpen , echt een aanrader
Een fijne intake gehad!
Ik ben altijd blij als ik weer geknipt ben, dank je wel.